DIV fotos

Willy er i gang med at lave ny drejeskive til H0 banen

Finn prøver bare, ja at gøre noget

Arne er ved at lave strø til belysning af N bane

Willy er ved at lodde ledninger på Märklin delen

Mogens er ved at udtænke en plan for sø og dal område